Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Trgovina "Dobra misel" v nadaljevanju spletna trgovina, medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo do datuma veljavnosti ponudbe.

PLAČILNI POGOJI

Plačilo po predračunu (avans) Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.

Plačilo po povzetju Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.

Veljavnost ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na ponudbi.

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Kasnejših reklamacij za poškodbe blaga ne morete uveljavljati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na na naš elektronski naslov info@klasa.si

ODPRTO IN UPORABLJENO BLAGO, VRAČILO

Izdelke kupec kupi in uporabi izključno na lastno odgovornost.

Izdelkov, ki so odprti, uporabljeni ali kako drugače spremenjeni ne sprejemamo nazaj. Velja tudi za poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe.

Blago vrnete zapakirano v transportni kartonski škatli in ustrezno zavarovano pred poškodbami, vsaka druga oblika bo zavrnjena.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Prikrite in stvarne napake
Reklamacijo rešujemo skladno z zakonsko uredbo o stvarnih oziroma prikritih napakah.

Kozmetični izdelki
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom.

Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:

  • preverite datum veljavnosti izdelka
  • po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno
  • izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili
  • izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo
  • v primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom

Kozmetičnih izdelkov zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete vrniti oziroma zamenjati.

UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI

S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo.

  • kupujete ceneje, pri nakupih koristite pridobljeni bonus (popust) iz preteklih nakupov
  • ob naročilih vam ni potrebno več izpolnjevati polj z vašimi podatki saj so te že vpisani
  • imate možnost pregleda preteklih nakupov in znesek pridobljenega bonusa (popust)
  • če ste prijavljeni na e-novice boste pravočasno izvedeli o novostih in naši akcijski ponudbi

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb spletne vsebine.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti. Naprošamo vas, da nas na njih opozorite v kolikor jih zasledite.